Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Hanna - 16 februari 2015 18:36

Hej! just nuär jag så sjukt irriterad! Jag hade just blivita klar med detta inlägget när allting raderades...  Aja strunt i det nu.
Nu är det snart vår...ganska snart   
Så då tänkte ha lite  mode tips.


Då vill jag först och främst tipsa om denna snygga tröjan från Dresslink och den kostar 65.90 i svenska kronor. Denna tröjan passar både till skolan men också som myströja.   


Vad säger ni om denna tröjan då? Är den inte hur snygg son helst?! Den är iallafall från Dresslink och den kostar 97.33 i svenska kronor! Den är mycket fluffigare i verkligheten än vad man kan se på bilden   


Vad tyckte ni om tröjorna? Komentera! 
Först hade jag fler tips men när allting blev raderat så var jag för irriterad för att göra fler tips så dom kommer under veckan   

Av Hanna - 16 februari 2015 10:00

Hejsan alla fina  
Idag är det måndag och jag är ledig   Jag har iallafall sportlov är det någon mer som också har sportlov? Aja strunt i det. jag har precis testat detta Elf Translucent Matifying Powder. Jag verkligen älskade detta pudret. Jag brukar vara lite glansig i pannan men NO MORE! detta pudret gjorde huden så matt. Jag tipsar verkligen om detta ELF pudret.   

Presentation


Hejsan! På denna bloggen kan du läsa om livet som tjej! Mode,Smink,Killar,skolan! Och min vardag.
Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards