Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Hanna - 17 februari 2015 10:33

Hej alla fina!   
Idag så ska jag lära er hur man gör två olika ansiktsmasker! Då kör vi.

Återfuktande ansiktsmask: 

*  Mosa en halv avokado tillsammans med en halv tesked honung.


* Applicera på nytvättad hy och låt verka i ca en kvart.


* Om du vill göra ansiktsmaken ännu lyxigare kan du blanda i havregryn. 


* Skölj sedan av i ljummet vatten. 




Ansiktsmask mot pormaskar: 

* Mosa två jordgubbar (mogna) och blanda med en tesked honung. 


Skölj av efter 15 min med ljummet vatten. 

Denna masken innehåller AHA-Syror vilket reducerar döda hudceller och minskar uppkomsten av pormaskar. 



Så! Detta är två superbra ansiktmasker som verkligen är värda att prova! Nu vill jag veta vad ni tycker om min blogg så bara lämna en liten kommentar vad ni tycker   

Presentation


Hejsan! På denna bloggen kan du läsa om livet som tjej! Mode,Smink,Killar,skolan! Och min vardag.
Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards