Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Hanna - 18 februari 2015 09:45

Hejsan alla fina!  
Jag blir så otroligt glad över att se att jag faktiskt har några som läser min blogg! (glöm inte att kommentra under mitt senaste inlägg om vad ni tycker om bloggen och vad jag kan förbättra!) 
Men jag är iallafall jätte glad över att jag har er   
Men nu så ska jag blogga om en annan grej. Jag och min kompis pratade för någon dag sen om att vissa kan tycka att det är jobbigt att inte ha någon pojkvän på alla hjärtans dag. Men deppa inte över det! Nu är det ju några dagar sedan det var alla hjärtans dag och det vet jag men ingen ska behöva känna sig ledsen det är därför jag tar upp detta! Jag var singel på alla hjärtans dag och det är ingenting som jag tycker gör någonting! Men ni kan bara skicka ett litet meddelande om det är något annat ni tycker är jobbigt så kan jag hjälpa er! För det är inte precis en dans på rosor att vara tjej.

Presentation


Hejsan! På denna bloggen kan du läsa om livet som tjej! Mode,Smink,Killar,skolan! Och min vardag.
Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards